2013. augusztus 7., szerda

Szereti! :)

Gergő összetalálkozott a plüssállataival, a kedvence az a Lambi birka, egyszer két vagy három csomag wcpapír mellé adták ajándékba.
Levette a polcról és elkezdte ölelgetni meg puszilgatni, simogatni.
Kérdezem tőle: Szereted a bárányt, szereted?
Azt mondta: Szeretem! Megsimogatta közben és adott neki egy puszit.
Megkérdeztem újra, hogy tényleg? Szereted?
Azt mondta: Igen! És bólogatott és jól megölelgette közben a bárányt.

Először nem hittem a fülemnek, mikor visszaválaszolt, ezért rákérdeztem mégegyszer. De nála a szeretni nem azt jelenti, mint nálunk, mert amikor megöleljük, akkor mondjuk neki, hogy jajj, de szeretlek, meg mikor kicsit megnyomorgatjuk közben, hogy szereti-szereti. És neki ha jól vettem ki szeretni egyenlő azzal, hogy megöleli. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése