2013. augusztus 23., péntek

Micimackó

Gergőnek készül, dekorációnak, de amúgy műanyag keret, műanyag flexi "üveggel", szerintem egész gyerekbiztos, bár képes lenne elrágni, kitelik tőle!

Lesznek még társai, ez egy ilyen betűs sampler féleség, de sosem értettem minek az a sok betű, ráadásul meg nem is az egész magyar betűkészlet, belepiszkálni nem szeretek és amúgy sem tetszenek, így részleteiben használom.


Ennek a mintának még a színezése is tetszett, végre nem az a sárgarépamérgezésben szenvedő okker micimackó.  A fonalak vegyesen dmc-k és vénuszok, ehhez a kis mackóhoz ez a rengeteg szín kellett.

Éppen hogy belefért a keretbe.




Laci ma szabadságon volt és vérvétellel kezdtem a napot, Gergő egész reggel keresett, aztán most meg jön oda, elkapta a szófosás, mondta ám, de inkább halandzsául, szóval mondja nekem SZERET és megölel és összevissza puszil, hát betojok neki! :)



És már be is segít a ház körül! :)




2 megjegyzés:

  1. Édes Gergő nagyon. A minta roppant bájos és milyen szerencse hogy a keret hozzá pont jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nagyjából bele kellett, hogy férjen, azt hiszem a koncepciónak épphogy megfelelt, bár bevallom töredelmesen, hozzámértem az anyagot, de a kerettel együtt mértem... Szőkenősen... :D

      Még van képkeretem ilyesmi, már készül a következő!

      Törlés