2013. július 28., vasárnap

Újratervezés

Mondaná a gps. UB szívet eltettem későbbre és úgy döntöttem, hogy végre nekiállok a DMC készletnek, megcsinálom, bekereteztetem és jövőre nevezem az Éván és jól nyerek majd valamit. Najó, az utóbbiba annyira nem vagyok biztos, de a többi rajtam múlik és kész is lesz és ott is fog lógni.

Ma szépen átszámoltam, átnéztem és úgy döntöttem, hogyha nem izzad már ki az ujjaim közül a tű, akkor neki is állok.

Így is néz ki:




Így meg Bodza, egy hónap híja és egy éves lesz, nem is okosabb egy egyévesnél! :D


6 megjegyzés:

  1. Pedig okos kutya ő, csak a meleget nem érti. Én sem:)
    A lovas képhez drukkolok, hogy kész is legyél, nyerj is vele:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amíg van alkotókedv, addig kell megcsípni... :)
      Bezony, kutya meleg van. Az előbb fürödtünk le Gergővel, én már újra fürdök, patakokban folyok, és az ő feje is büdizik már megint az izzadtságtól.

      Törlés
  2. Jó nagy fába vágtad a fejszédet! Kívánom, hogy sikerüljön időre!
    Én ebben a hőségben bizti nem bírnék nekiesni.
    A kutyus aranyos, vigyázz rá ebben a szaharai hőségben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem, igyekszem, köszönöm szépen,de mégsem HEAD nagyságú ez, csak halad. Bár nagyon összevissza és feketefehér a mintaív, de igyekszem. :)

      Ebben a hőségben csak bejelöltem, a tűt meg sem tudom fogni, meg amúgy is olvad a kezemben már a fém. :)Az illanós is oldódik tőlem. :D

      Bodza, a kis lökött, rá vigyáz a másik kettő matróna, azok már 9 nyarat megéltek, elanyáskodnak felette. :)Én csak a friss vizet töltögetem nekik.

      Törlés
  3. Újra van tervezve a blog is. Üde zöld lett :) Mindig cserélgetem a fejlécemet, te is mindig az aktuális képet akarod feltenni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ezen nem gondolkodtam, de egy darabig aktuális lesz a mostani, az tuti. ;)

      Törlés