2013. július 22., hétfő

JJ RR 5

Nadálytő Berbuch kendőjén.

Múlthét csütörtök kaptam meg az ehavi kendőt, jó nagy csúszással, a SAL miatt túl akartam lenni rajta gyorsan, így mára el is készült.

Azok a bogyók a sok kis különálló x-szel hajmeresztőek, hát még hogy kétféle színben is vannak és még a kontúr is...

Lassan a felénél járunk!








Kísértetiesen illik az én asztalomra is, amin csak tulajdonjogot gyakorlok, a többi mást Gergő, szóval ha véletlen a végén itt kötne ki készen, hát lenne helye... :P







4 megjegyzés:

  1. Nagyon bájosak ezek a minták, te meg elképesztően gyorsan hímzel.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, de nem vagyok gyorshímző,ezek a minták varratják magukat, mintha ritmusa lenne és én azt varrnám, így az ötödikre már nagyon ki lehet ismerni és gyorsabban lehet haladni velük. Meg van benne rendszeresség, nem itt-ott vannak benne színek, hanem tematikusan és olyan jó, főleg a kockás terítőket szeretem és ez olyan volt. :)

      Törlés
  2. Aranyos kis képek ezek a fűszernövények.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, valóban olyan vidámak, színesek, jót tesz a szememnek-lelkemnek. :)

      Törlés