2013. július 25., csütörtök

SAL és UB design szív

Tegnap elkészültem a Veronique Enginger - Le SAL de la Brodeuse első mintájával, a SAL-unk blogja itt található: Merciere Vintage SAL

Nagyon jó volt hímezni, valamiért most annyira jól mennek hímzések, mintha új lendületet kaptam volna, vagy mintha előző évben/években valamiféle "alkotói" válságban lettem volna, most csak úgy siklik a tűm és egyre-másra készülnek emezek és amazok. Még sosem volt szerintem egy évben ennyi kész munkám, mint idén.

Képet is hoztam róla: 





És amivel folytatom a sort, az egy UB minta, már év elején kinéztem, hát amíg megy a szekér, addig csapok a lovak közé, kissé szöszölős, de nagyon tetszik. Ez lenne az:


Se nekem, se Lacinak nem tetszik a csillag ott belül, mire a végére érek remélem sikerül valamit kitalálni a helyére. Ötleteket szívesen várok/fogadok. A Zuram azt mondta miután beajánlottam egy szívecskét oda, hogy oda egy ugró szarvas kell, aha, én meg dizájner vagyok és csak úgy odapöccintem kútfőből, de mégcsak minta se kell hozzá, csak úgy, spontán... :D
Vicces ez a férj! :P

6 megjegyzés:

  1. A SAL itt is szép:) Az a csillag nekem sem tetszik, ráadásul aránytalanul nagy a fákhoz képest. Nem tudom mi jöhetne oda, semmi ötletem:(

    VálaszTörlés
  2. Lehet semmi. :) Vagy szembejön egy szép betűtípus és beírom a helyére, hogy Boldog Karácsonyt vagy Kellemes Ünnepeket vagy valami mást, bár ez nem feltétlen karácsonyi, hanem téi :) majd még megálmodom, bár évek óta nem álmodtam már :/

    VálaszTörlés
  3. Itt inkább a bogyók meg a fák élethű ábrázolása fogott meg nagyon.

    VálaszTörlés
  4. Itt is megdicsérem, szép lett!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm, én pedig várom a lila verziót, nagyon kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés