2010. december 29., szerda

Elbújva lemaradt!

Egyetlen kolléganőmtől kaptam ajándékot idén, de vele nagyon jó a kapcsolatunk. Mindig mondogatja, hogy neki fa keze van és így gondban van, mert semmiben nem tehetséges, hát én felvilágosítottam, hogy van tehetsége: ízlése! Mert ezt nézzétek, mit is kaptam: 





Ez már Csillásabb nem is lehet, aranyos, bohókás, bár elnevezte házikónak, de szerintem ez egy fenyőfa, és végül örömmel konstatálta, hogy de, tehetséges ő is, sőt!:) 

A mágneseket, mert azok, összeragasztotta, először azt hittem valami dísz, hogy elől szarvas, hátul télapó, fél órát forgattam, hogy hogyan is, mire szét mertem szedni, mint utólag kiderült, direkt babrált ki velem ily módon, hát mit volt mit tenni, ugyan ezt el kellett játszani a párommal is, és láss csodát, ugyanúgy elvolt vele kis időt, mire rájött ő is, hogy szét lehet szedni...:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése