2011. január 2., vasárnap

Megkésett ajándék, avagy megint csak maci

Kolléganőm kislányának csináltam, elviekben a fa alá kellett volna kerülnie, de egyéb okok végett nem sikerült addigra kivitelezni, előtte mással voltam elfoglalva, a meló is sok volt, túlórák tömkelege, utána ünnepekkor anyuék voltak itt, az öcsém gyomra feneketlen, 3 napból 2-öt a konyhában főztem szinte vagy mosogattam, de megérte. Most viszont itt az ajándék:


És hogy mit rejt? Tádáááááááááám!








Kollégám már kapott egy macit, ami átmenet a másik kettő között, hogy aztán mi születik egy fehér jeges-anya-maci és egy barna grizly-papa-maci frigyéből, azt már csak ők tudják, a DVD bónusz, most jár a harmadik könyvnél és most adták ki magyarul a harmadik filmet, örülni fog neki szerintem, az első kettőnek is örült. Szóval holnap meg is kapja! 

És egy bónusz kép, ami mondható a mai nap képének is, így alszik Bertalan a fötőljében:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése