2010. december 7., kedd

Rózsaszín zokni

Volt egyszer egy rózsaszín zokni, és egy macit, összeraktam és meg is lett az öcsém barátnőjének az ajándéka, íme:





Amin meglepődtem, hogy nagy sikere volt, egy 17 éves lánynál, örülök az örömének, hisz arra döbbentett rá, hogy érdemes még a fiatalabb generációnak is kézzel készíteni ajándékot. Ráadásul az alábbi zokniknak is nagyon örültek, kivétel nélkül.


Valamint egy aranyosan béna télapótól kaptam négy gombolyag fonalat, ami nekem nagyon vékony, de nehéz, tehát összefogni ebből a szempontból sem lehet, meg abból sem, hogy négy szép színben pompázik, de nagyjából már kezd kirajzolódni a fejemben, hogy ebből biza horgolt terítő lesz hímezhető betétekkel és majd hozzáfestem az anyagot, próbálkoztam a recehorgolással, alakul ez, még rá kell jönnöm, mert ebben senki nem tud segíteni nekem, hogy hogy a fészkesbe lesz a hálós szerkezet szép, mert a kockák vagy körök nekem igazából nem akarnak illeszkedni egymáshoz, valamit vagy elszámolok, vagy rossz helyre öltök bele, van diribdarab régi fonalam, azon majd kitapasztalom, ha lesz egy kis időm, ha lemegy a decemberi hajtás, és akkor a fonalak:



A filctoll és hármas horgolótű viszonyításképp van ott, hát ilyen vékonyka ez a fonal, de mondom, nagyon tömör is, 5 dekás egy gombolyag, ahogy a többi is.

2 megjegyzés:

  1. Te Csilla, ezek nagyon jók, főleg a maci a kedvencem:)) De ezt meg kell nekem feltétlenül tanítanod, jó???

    VálaszTörlés
  2. Az a probléma, hogy a maci tarol, volt egy prototípus, amit elmart a párom, aztán ez, és még 4 lapul összedolgozatlanul egy kis táskában, tehát már hatot legyártottam, de még legalább kettőre van igény, igazság szerint gondolkodom egy meskán, de nem tudom hogy működik, egyébként nagyon egyszerű, azért választottam, mert volt benne szaporítás, fogyasztás, számolás, gyakoroltam rajta, nem gondoltam, hogy ekkora sikere lesz...:)

    VálaszTörlés