2013. október 6., vasárnap

SAL hímzésem végleges formájában

Előbb megvolt a varróskosár ötlete, mint a SAL kezdése, vagy másfél éve nézegettem ezt a kosárkát máshol, aztán legalább egy éve megvolt már hozzá az anyag.
Az már csak a véletlenek műve, hogy az anyag szélére is rá volt nyomtatva a megnevezése: mercerie, mint a SAL maga.
Két hét kellett a doboz összeállításához, bár már rég kivágtam a kartont hozzá merevítésnek, aztán két hete besteppeltem az anyagot és megvarrtam, amit tudtam géppel, majd nekiálltam RR-t varrni, az mindig fontosabb bárminél. Végül a mai délelőtt folyamán öltögettem össze kézzel.
Csálé lett igazság szerint és a tetejénél akkor jutott eszembe, hogy tovább lóghatnak, amikor már összevarrtam, összességében nem lett egy szépség, én mégis örülök neki, mert én csináltam minden porcikáját és már rég vágytam egy ilyenre! Csomó zsebet tettem belülre, azokat is felosztottam, van hely mindennek benne bőségesen!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése